logo_nsk

Агентство  розробило  Рекомендації  щодо  впровадження  мікрокваліфікацій  в  Україні 

🇺🇦🇪🇺 Національне агентство кваліфікацій у межах реалізації проєкту Erasmus+ «Мікрокваліфікації на основі МВОК для професійного розвитку викладачів» (Cred4Teach) розробило Рекомендації щодо впровадження мікрокваліфікацій в Україні.
 
Як відомо, проєкт ЕРАЗМУС+ CRED4TEACH спрямований на забезпечення потреб закладів вищої освіти та осіб, відповідальних за прийняття рішень у сфері освіти у країнах – Україні, Албанії та Чорногорії – у забезпеченні високоякісного, оперативного, інклюзивного, гнучкого та компетентнісно-орієнтованого навчання для викладачів, які працюють у різних освітніх секторах.
 
Головні переваги від запровадження мікрокваліфікацій: 💪
🔹Короткий час навчання: Мікрокваліфікації можна отримати значно швидше, ніж
традиційні дипломи.
🔹Практична орієнтація: Мікрокваліфікації фокусуються на розвитку практичних
навичок, які необхідні для роботи.
🔹Гнучкість: Мікрокваліфікації можна отримувати онлайн, у власному темпі, що
робить їх доступними для людей з різним способом життя.
🔹Доступність: Мікрокваліфікації, як правило, дешевші, ніж традиційні освітні
програми.
 
👍Завдяки мікрокваліфікаціям заклади освіти можуть дати здобувачам більш спеціалізовані та короткотермінові курси, які відповідають конкретним потребам роботодавців і ринку праці. Ринок праці потребує швидких, гнучких рішень щодо набуття нових знань, умінь, навичок і компетентностей. Мікрокваліфікації – це той інструмент, який дозволяє швидко здобути необхідні навички.
 
❗️ Мікрокваліфікація означає запис результатів навчання, які особа, що навчається, отримала після короткострокового навчання. Ці результати навчання мають бути оцінені на основі прозорих та чітко визначених критеріїв.
 
🇪🇺Проєкт CRED4TEACH виконується в межах програми ЕРАЗМУС+ за фінансової підтримки Європейського Союзу.
 
🔹Запрошуємо Вас ознайомитися з «Рекомендаціями щодо впровадження мікрокваліфікацій в Україні» англійською та українською мовами на сайті Агентства https://nqa.gov.ua/proekt-cred4tech/ та сторінці проєкту Cred4Teach.
 
 

Схожi  новини